loading...
امید اعزام - تحصیل رایگان در خارج از کشور
omidezam بازدید : 186 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

مقررات مهاجرت در استرالیا از دانشجویان بین المللی میخواهد شواهدی مبنی بر توان پرداخت هزینه زندگی و تحصیل در استرالیارا نشان دهند. این روش کمک می کند تا از کیفیت آموزش دانشجویان اطمینان حاصل شود و تحصیل در استرالیا  یک تجربه امن و لذت بخش شود.

در حالی که دانشجویان بین المللی می توانند به عنوان مکمل درآمد خود مقداری پول از طریق کار نیمه وقت در استرالیا به دست آورند، شرط زندگی موفق دانشجویان تضمین این است که ایشان میزان پول کافی برای پوشش تمام هزینه های خود را داشته باشند تا مجبور نباشند به چنین کارهایی تکیه کنند.
از اول ژانویه ۲۰۱۰ ، نرخ پایه هزینه های زندگی تحت مقررات مهاجرت افزایش یافته است. تحت این قوانین، متقاضیان آینده ویزا دانشجویی و اعضای خانواده آنها باید وجوه زیر را برای نشان دادن توانایی نسبت به پرداخت هزینه های زندگی مورد نیاز دوره تحصیلی داشته باشند  :

۱۸۰۰۰  دلار استرالیا در سال برای خود دانشجو ؛
۶۳۰۰  دلار استرالیا در سال برای همسر -همراه – دانشجو ؛
۳۶۰۰  دلار استرالیا در سال برای اولین فرزند دانشجو و
۲۷۰۰  دلار استرالیا در سال برای هر کودک دیگر و جایی که مورد نیاز است.

دانشجویان باید ثابت کنند که بودجه نشان داده شده توسط ایشان – شامل هزینه های زندگی در استرالیا و تحصیل در استرالیا – در طول اقامت خود در استرالیا واقعا در دسترسشان خواهد بود.

omidezam بازدید : 95 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

دانشگاه های اصلی استرالیا

در اینجا تاریخچه کوتاهی از برخی از مشهورترین دانشگاه ها و موسسه های فنی سراسر استرالیا ارائه میکنیم:

دانشگاه گریفیس

این دانشگاه در سال ۱۹۷۱ در کوئینزلند تاسیس شد. دانشگاه گریفیس به دلیل انطباق خلاقانه با تغییرات جهانی و منطقه ای و در بر داشتن تنوع و ابتکار آموزشی و تربیتی از  شهرت خاصی برخوردار است. این دانشگاه تنها مکانی برای آموزش و یادگیری نیست بلکه به ارائه خدمات و تسهیلات مفید می پردازد و شامل تعدادی باشگاه, رستوران و فعالیت هایی است که با داشتن ۴ پردیس و بیش از ۳۷۰۰۰ دانشجو که ۷۰۰۰ تای آنها دانشجویان بین المللی هستند مکانی است سرگرم کننده که پذیرش در آن به راحتی انجام می شود.

دانشگاه وسترن سیدنی

دانشگاه وسترن سیدنی با داشتن ۷ پردیس در گریتر وسترن سیدنی واقع شده است. در این دانشگاه هدف ما بر این است که شما را به نقطه اوج حرفه ای که انتخاب کرده اید برسانیم. این امر به شکل برنامه های خاصی که شما را به صنعت, کارفرمایان و نیز فرصت های تحصیل بین المللی پیوند می دهد تحقق می یابد. این دانشگاه با کار کردن با شرکای خود در صنعت برنامه هایی را طراحی کرده است که بهترین تجربه روز را تشکیل می دهند. دانشگاه قلمرو وسیعی از تسهیلات و خدمات پشتیبانی را به دانشجویان کلیه پردیس ها ارائه می دهد. برخی از این خدمات عبارتند از ارائه مکان زندگی, کلینیک های درمان با داروهای طبیعی, طب سنتی چین و طب سوزنی, ماساژهای ریلکسیشن و درمانی, خدمات مشاوره, خدمات IT (فن آوری اطلاعات), و خدمات مخصوص دانشجویان بین المللی و دانشجوی واحد آموزشی.

omidezam بازدید : 105 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

 تحصیل و آموزش در استرالیا چه جنبه مثبتی به نسبت سایر کشور ها دارد؟

استرالیا یکی از منابع ارائه آموزش و پژوهش با کیفت بالا در سطح بین المللی است. دانشگاه ها و آموزشکده ها و مدارس فنی و حرفه ای ما در سطح جهانی شناخته شده اند. استرالیا رهبر جهانی برگزاری دوره های آموزش زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی  است.

طبق قوانین دولت استرالیا نمایندگی های تضمین کیفیت باید موارد را کنترل کنند و مجموعه قوانین اجرایی اعمال شوند تا دانشجویان بین المللی در استرالیا و والدین آنها از سطح خدمات و حمایت مالی بی نظیر بهره مند گردند.

استرالیا یک جامعه چند فرهنگی امن, دوستانه, خبره و هماهنگ است که دانشجویان می توانند در یک کشور انگلیسی زبان آموزش ببینند و مسافرت کنند. ارزش پول در استرالیا بسیار بالا است و استاندارد زندگی در این کشور بالا می باشد.

هزینه تحصیل در استرالیا چگونه است؟

یک بررسی دولت استرالیا نشان داد که قیمت های کل – شامل شهریه و هزینه های زندگی – در استرالیا نسبت به بریتانیا و ایالات متحده بسیار کمتر هستند. شهریه ها بسته به نوع دوره و یا موسسه آموزشی متفاوت هستند. این وب سایت میانگین هزینه ها را جهت راهنمایی ارائه نموده است. هزینه های زندگی هم بسته به موقعیت, مکان و سبک زندگی  متفاوت هستند. هزینه های تحصیل نیز بین ۱۶۰۰۰-۲۴۰۰۰ دلار استرالیا و هزینه های زندگی بین ۱۲۰۰۰-۱۸۰۰۰ دلار در سال متفاوت هستند.

omidezam بازدید : 106 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

آیا میدانستید استرالیا یکی از ۳ کشور برتر در زمینه تحصیل میباشد و اگر بهترین راه را انتخاب کنید در کمتر از ۶ ماه میتوانید در خاک استرالیا به تحصیل خود بپردازید.

شرکت  امید اعزام ارائه دهنده خدمات اخذ ویزا و اعزام دانشجو، نماینده رسمی برترین دانشگاه ها و موسسات آموزشی استرالیا و نیوزیلند بوده و دفتر تهران تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  فعالیت میکند. افتخار داریم در زمینهمهاجرت به استرالیا و مهاجرت به نیوزیلند و ادامه تحصیل در این کشورها راهنمای شما باشیم.

شرکت  امید اعزام از پیشروترین و با سابقه ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات دانشگاهی به دانشجویان میباشد و با استفاده از تجارب ارزشمند خود امکان تحصیل در سیستم آموزشی استرالیا و نیوزیلند را برای بسیاری از هم میهنان عزیز فراهم آورده است. کادر حرفه ای و دوره دیده ما در دفاتر استرالیا، ایران و مالزی با سال ها تجربه در زمینه انجام کلیه مراحل و اقدامات لازم جهت تحصیل بین المللی و اخذ ویزا استرالیا و نیوزیلند، آماده ارائه خدمات به شما دانشجویان عزیز میباشند.
مشاورین ما در هر لحظه آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به شما هستند بنابراین قبل از هر اقدامی بهتر است از ما کمک بخواهید.

omidezam بازدید : 106 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)
این وب سایت به عنوان یکی از بهترین، سریعترین و مطمئن ترین ارائه دهنده سرویس های انتقال ارزی بین الملل می باشد.

ما امروز با ارائه طیف وسیعی از خدمات ارزی و دانشجویی در خدمت کاربران گرامی می باشیم.
در حال حاضر با ارائه کلیه خدمات دانشجویی من جمله : افتتاح حساب بانکی در خارج از ایران، ارسال حوالجات ارزی، تحویل پول نقد در کلیه کشورها توسط سرویسهای سریع انتقال ارز (وسترن یونیون، یو ای  ای اکس چنج، اکسپرس مانی، مستر کارت ، ویزا کارت و ….) ارائه سرویس های دانشجویی من جمله پرداخت هزینه دانشگاه، خوابگاه و سمینارها، ثبت نام و ریپورت نمراتTOFEL ،GRE ،IELTS ،MCSE ،CISCO پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس های علمی و چاپ مقالات، عضویت در کتابخانه های دیجیتال و خرید کتابهای الکترونیکی در خدمت شما هموطنان گرامی هستیم.
برای دسترسی به هر یک از سرویس های ما منوی مورد نظر خود را انتخاب نماید.
omidezam بازدید : 92 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)
خرید آنلاین شکلی از تجارت اکترونیکی است که به موجب آن مصرف کنندگان به طور مستقیم عملیات خرید کالا یا خدمات را از یک فروشنده از طریق اینترنت بدون هیچ واسطه ای انجام می دهد. این عمل، خرید آنلاین تاجر به مصرف کننده نامیده میشود، زمانی که یک مشتری از یک تاجر خرید می کند خرید آنلاین مشتری از تاجر نامیده می شود.

همکاران ما درایرکس همواره تلاش مي کنند بهترين محصولات و راهکارهاي موجود را به مشتريان عزيز ارائه دهند. پر واضح است که با توجه به شرايط خاص بين المللي کشور عزيزمان ايران بسياري از راهکارهايي که از سوي برخي افراد تبليغ مي گردد عملا” در دسترس نبوده و يا کارايي مورد انتظار را ندارند و در نهايت نارضايتي مشتري را در بر خواهند داشت و باعث بي اعتمادي افراد به تمامي ارائه دهندگان سرويسهاي مشابه مي شوند. به همين دليل شما در اين قسمت با طيف وسيعي از محصولات پيشنهادي روبرو نمي شويد.
omidezam بازدید : 295 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)
در این بخش شما میتوانید سئوالات و جواب های عمومی و از قبل مطرح شده را مطالعه کنید.

فرق ارسال پول از طریق سیستم Western Union با حواله بانکی چیست؟
توسط سیستم Western Union شما می توانید ظرف مدت چند دقیقه به هر شخصی در هرجای دنیا پول ارسال کنید. ضمناً شخص گیرنده برای دریافت پول هیچ نیازی به داشتن حساب بانکی ندارد.

چرا هزینه ارسال پول بوسیله Western Union کمی گرانتراز بانک است؟
به این دلیل که ارسال پول از این طریق بسیار سریع تر از حواله بانکی می باشد و حتی برای مبالغ بسیار کم هم قابل انجام می باشد.
omidezam بازدید : 93 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)
شرایط و قوانین ارسال حواله

طبق قوانین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران احراز حویت مشتری الزامی است و حضور مشتری یا نماینده او به همراه کارت ملی برای اولین مورد جهت تکمیل فرم اشتراک الزامی است.
مشتری ملزم به تکمیل فرم درخواست حواله به صورت کامل ، خوانا و به لاتین می باشد و مسئولیت بروز هرگونه اشکال از جمله برگشت ، تاخیر، بلوکه ارز و … که بر اساس درج اطلاعات ناقص و یا اشتباه در فرم حواله ایجاد گردد بر عهده مشتری بوده و صرافی هیچگونه مسئولیتی بر عهده نمی گیرد.
کلیه کارمزدها و هزینه ها جهت اصلاحیه و پیگیری مجدد بر عهده مشتری می باشد.
توجه: قابل ذکر است در صورت  نقص یا اشتباه در اطلاعات موجود در فرم حواله بانکی, برگشت  آن حواله گاهی  تا چند ماه به طول می انجامد و به عهده خریدار حواله است.
omidezam بازدید : 250 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)
براي استفاده از خدمات انتقال آنلاين کارت به کارت وجه لطفا يکي از بانک هاي سرويس دهنده زير را انتخاب کنيد.
 
 

روی بانک صادر کننده کارت خود کلیک کنید و مبلغ خرید خود را به یکی از شماره کارتهای مربوط به وب سایت منتقل نمایید:

پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک پاسارگاد پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک پارسیان پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک ملی پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک ملت پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سامان پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک تجارت

 

پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سینا پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک صادرات ایران پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک اقتصاد نوین پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک کشاورزی پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک شهر پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سرمایه

 
 
در بالا لیست بانک هایی رو که می تویند کارت به کارت وجه کنید، می بینید. البته بعضی بانک ها مانند بانک ملت شما می تونید عملیات کارت به کارت رو در اینترنت بانک خودتون، که شناسه شو قبلا از بانک گرفته اید، انجام بدید. پرواضح است که دارندگان کارت های این بانک ها بایستی دارای کارت با رمز دوم و عدد cvv2 بوده و بانک صادر کننده، کارت ایشان در شبکه شتاب را فعال کرده باشد.
نکات تکمیلی:
انتقال کارت به کارت :طبق دستوالعمل بانک مرکزی دارندگان کارت برای انتقال وجوه خود و به لحاظ مسائل امنیتی باید از دروازه پرداخت اینترنتی بانک عامل خود اقدام مبادرت به انتقال وجه با سایر کارتهای شتاب نمایند . به عبارت دیگر فقط دارندکان کارتهای بانکهای معرفی شده بالا می توانند از طریق سایت اینترنت بانک وجوه خود را منتقل نمایند .
- در روال واریز وجه چنانچه عملیات انتقال وجه شما بصورت کامل انجام نگیرد یک شماره پیگیری دراختیار شما قرار می گیرد که دارنده کارت می تواند با ضمن مراجعه به گزارشهای بانک وضعیت گردش خود را بررسی نماید .
- میزان انتقال وجه از طریق این سامانه در طول 24 ساعت حداکثر سی میلیون ریال است.

  • Balatarin Cloob Twitter FriendFeedFacebook Google Digg Yahoo! technorati delicious 

omidezam بازدید : 197 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

 آدرس سایت برخی از دانشگاه های کشور استرالیا برای کسانی که قصد تحصیل در کشور استرالیا را دارند. ادامه تحصیل در کشور استرالیا. دانشگاه های استرالیا. تحصیل در استرالیا.

 

سایت مفید و سایت جالب: سایت دانشگاه های استرالیا.

 


 

 

link

omidezam بازدید : 279 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

ای ای ایی تی

omidezam بازدید : 105 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

تحصیل در نروژ

نروژ از جمله پنج کشور اروپایی است که کماکان تحصیل را بصورت رایگان برای دانشجویانی که قصد تحصیل در نروژ و اخذ اقامت این کشور را دارند، مهیا می سازد. کشور نروژ بر خلاف چند کشور دیگر در این گروه نظیر آلمان، اتریش، فنلاند و فرانسه، زبان تدریس اغلب رشته های دانشگاهی خود را انگلیسی قرار داده است.کشور نروژ با توجه به شرایط جغرافیایی و آب و هوایی از شرایط زندگی دشوارتری نسبت به سایر نقاط اروپا برخوردار می باشد . این مسئله باعث شده است تا اکثریت دانشجویانی که جهت اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی کشور نروژ اقدام می نمایند، قصد دارند تا از نروژ به عنوان پلی جهت رسیدن و کسب پذیرش در مقاطع بالاتر در کشورهایی نظیر آمریکا ، کانادا و سوئد استفاده نمایند چرا که دلایلی نظیر آنچه گفته شد یعنی زبان انگلیسی واحدهای ارائه شده دانشگاههای معتبر نروژ و رایگان بودن تحصیلات در کشور نروژ فاکتورهایی هستند که کشور نروژ را برای ادامه تحصیل بخصوص در مقاطع فوق لیسانس یا همان کارشناسی ارشد مناسب می کنند.

البته کشور نروژ بازار کار بسیار مناسبی برای رشته هایی نظیر مهندسی نفت و گاز ، مهندسی مکانیک ، برق ، مهماری و رشته های مربوط به عرصه دریا می باشد چراکه با توجه به نزدیکی این کشور به قطب شمال و شرایط آب و هوایی این کشور همچنین نزدیکی مناطق دریایی و مناطق نفت خیز به این ناحیه ، فارغ التحصیلان رشته های فوق می توانند با حقوق بسیار بالا ، فرصت های شغلی مناسبی به عهده بگیرند .

تحصیل در مقطع دبیرستان کشور نروژ

گفتنی است تحصیلات در مقطع دبیرستان تماما به زبان نروژی می باشد و دانشجویان مشتاق به اخذ پذیرش در این مقطع قطعا می بایست مدارکی دال بر تسلط ایشان بر زبان نروژی ( سطح حداقل B1) را جهت دریافت ویزای دانشجویی این کشور تسلیم سفارت نروژ کنند .

تحصیل در مقطع لیسانس کشور نروژ

تحصیلات در مقطع لیسانس در بیشتر رشته های ارائه شده در کشور نروژ به زبان این کشور یعنی نروژی می باشد و دانشجوی متقاضی اخذ پذیرش در مقطع لیسانس کشور نروژ ملزم به ارائه مدرکی دال بر تسلط بر زبان نروژی قبل از ورود به دانشگاه های کشور نروژ می باشد .

مطلب فوق مشکلات بزرگی فراروی دانشجویان در این مقطع است و با توجه به اینکه در ایران نهادی جهت یادگیری زبان نروژی وجود ندارد در اکثر موارد تحصیلی در مقطع لیسانس در کشور نروژ میسر نمیشود ولیکن موسسه مهاجرتی ولیکن آریاناپارس افرادی که متقاضی تحصیل در مقطع لیسانس در کشوری اروپایی و به صورت رایگان می باشند به مطالعه مطالب مربوط به صفحه ی تحصیل در اتریش دعوت می نماید .

  • زبان تدریس

همان طور که ذکر شد ، زبان تدریس در مقطع کارشناسی کشور نروژ به زبان نروژی است ولیکن این کشور مدرک دال بر تسلط زبان نروژی را همان بدو ورود از دانشجو تقاضا می کند و فرصت یادگیری را داخل این کشور به دانشجو نمی دهد . ولیکن مدرک زبان در لحظه ی پذیرش الزامی نیست .

  • حق کار در مقطع لیسانس

دانشجویان مقطع کارشناسی کشور نروژ مجوز کار در محدوده ای 10 ساعته بصورت هفتگی دارا می باشند و میانگین حقوق این افراد حدودا بین 8 تا 10 یورو به ازای هر ساعت می باشد که که مجموع درآمدهای حاصله از کار دانشجویی میتواند براحتی هزینه های زندگی و تحصیل فرد را در یک سال محیا کند .

حال این سوال مطرح میگردد که آیا هر کس می تواند در حین تحصیل خود ، کار دانشجویی پیدا کند یا خیر ؟ پیدا کردن کار دانشجویی در هر کشوری به پارامترهای متفاوتی نظیر سطح آگاهی فرد از زبان کشورها ، تجربه کاری ، ویژگی های شخصی فرد ، زمان ورود شخص به کشور و چندین عامل دیگر وابسته است . ولیکن تجربه ارزشمند وکلای موسسه مهاجرتی آریاناپارس مبین این مطلب است که فقط به دلیل ویژگی های شخصی متفاوت فرد( مثل عدم وفق پذیری با محیط ، سطح ضعیف برقراری ارتباط و یا عوامل مشابه ) می باشد .

تحصیل در مقطع فوق لیسانس کشور نروژ

کشور نروژ با داشتن دانشگاه های معتبری نظیر دانشگاه های ان تی ان یو ، اسلو ، برگن ، …. ، به عنوان یکی از قطب های بزرگ علمی در اروپا محسوب می شود . بسیاری از رشته های دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی ارائه می شوند . تعداد زیادی از دانشجویان متقاضی تحصیل در کشور نروژ با هدف کار در کشورهای اروپایی و به خصوص منطقه اسکاندیناوی ( کشور های سوئد ، دانمارک ، فنلاند و نروژ ) و به بهانه ی تحصیل در نروژ اقدام به اخذ ویزای تحصیلی کشور نروژ می نمایند تا با اتمام دوره کارشناسی خود در دانشگاه های کشور نروژ ، شانس خود را از یکسو برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و از سوی دیگر برای یافتن یک فرصت شغل ممتاز در رقابت با سایر متقاضیان افزایش میدهد .

  • زبان تدریس

همان طور که ذکر شد ، زبان تدریس در مقطع کارشناسی ارشد کشور نروژ به زبان انگلیسی است ولیکن این کشور مدرک دال بر تسلط بر زبان انگلیسی را در همان بدو ورود از دانشجو تقاضا می کند و فرصت یادگیری زبان را در داخل این کشور به دانشجو نمی دهد . ولیکن مدرک زبان در لحظه ی پذیرش الزامی نیست و وکلای موسسه آریاناپارس میتوانند اقدام جهت پذیرش در مقطع فوق لیسانس را بدون داشتن مدرک آیلتس یا تافل آغاز کنند و متقاضی تقریبا 5 ماه فرصت جهت ارائه مدرک زبان خود به دانشگاه را دارا می باشند.

  • حق کار در مقطع فوق لیسانس

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد کشور نروژ مجوز کار در محدوده ای20 ساعته بصورت هفتگی دارا می باشند و میانگین حقوق این افراد حدودا بین 8 تا 10 یورو به ازای هر ساعت می باشد که که مجموع درآمدهای حاصله از کار دانشجویی میتواند براحتی هزینه های زندگی و تحصیل فرد را در یک سال پوشش دهد .

حال این سوال مطرح میگردد که آیا هر کس می تواند در حین تحصیل خود ، کار دانشجویی پیدا کند یا خیر ؟ پیدا کردن کار دانشجویی در هر کشوری به پارامترهای متفاوتی نظیر سطح آگاهی فرد از زبان کشورها ، تجربه کاری ، ویژگی های شخصی فرد ، زمان ورود شخص به کشور و چندین عامل دیگر وابسته است . ولیکن تجربه ارزشمند وکلای موسسه مهاجرتی آریاناپارس مبین این مطلب است که فقط به دلیل ویژگی های شخصی متفاوت فرد( مثل عدم وفق پذیری با محیط ، سطح ضعیف برقراری ارتباط و یا عوامل مشابه ) می باشد .

  • هزینه های زندگی

نروژ یکی از کشورهایی است که بیشترین هزینه های زندگی را در اروپا دارا میباشد . هزینه های زندگی در نروژ برای دانشجویان به صورت میانگین بین 600 تا 800 یورو در ماه می باشد که شامل هزینه های مسکن ، غذا ، رفت و آمد ، بیمه و سایر هزینه هایی است که دانشجو ملزم به پرداخت آن ها در زمان تحصیل و در مقطع فوق لیسانس در کشور نروژ می باشد .

omidezam بازدید : 107 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

تحصیل رایگان در نروژ و فنلاند

                                                       

اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های نـــروژ و فــــنلاند

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

آدرس: تهران
" مراجعه حضوری فقط با تعیین وقت قبلی "

تلفن های تماس:




وب سایت :

omidezam بازدید : 106 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

تحصیل رایگان در اروپا به زبان انگلیسی  - تهران

             

تحصیل رایگان-ثبت نام IELTS-مدرس امریکایی
تحصیل رایگان در سوئد و فنلاند ، نروژ و تحصیل در انگلستان-مالزی-فیلیپپین (اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی)


شرکت برای دانشجویانی که متقاضی تحصیل در دانشگاههای معتبرکشورهای اروپایی و آسیایی میباشند در تمامی مقاطع و با هر شرایطی با مناسبترین هزینه اقدام به اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی مینماید.
(لطفا فقط تماس بگیرین )



تمامی رشته های اقدام شده به زبان انگلیسی و مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری بوده و پروسه اخذ پذیرش توسط نماینده ویژه در کشور مربوطه پیگیری میشود
در صورتی که پذیرش گرفته نشود کل هزینه ی اخذ شده پس داده خواهد شد.
تحصیل در فنلاند : رایگان – به زبان انگلیسی

مزایای تحصیل و زندگی در این کشور :
1-تحصیل به صورت رایگان
2-تحصیل به زبان انگلیسی
3-پذیرش از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران و وزارت علوم فنلاند
4-مدارک تحصیلی صادره از این دانشگاه ها به منظور ادامه تحصیل و کار در ایران ، اروپا و دیگر کشورها کارایی دارد.
5- کشور فنلاند عضو اتحادیه اروپا شینگن هست و دانشجویان و کسانی که اقامت بلند مدت در این کشور دارند می توانند به تمام کشورهای شینگن بدون مشکل سفر کنند.



آخرین فرصت تحصیل سوئد بدون مدرک زبان
آخرین فرصت تحصیل در سوئد بدون مدرک زبان به صورت رایگان

اخذ پذیرش تحصیلی بدون مدرک زبان ( نماینده دانشگاه در تهران آزمون زبان را برگزار می کند و بنابر نمره آزمون پذیرش داده می شود )
تحصیلات به صورت کاملا رایگان و بدون شهریه است

**توجه** سال 2010 آخرین فرصت برای متقاضیانی است که قصد ادامه تحصیل به صورت رایگان در کشور سوئد دارند چرا که طبق مصوبه مجلس و وزارت علوم سوئد دانشگا ه های این کشور از سال 2011 از حالت رایگان خارج خواهند شد.توجه داشته باشید که کل دوره تحصیل برای دانشجویانی که قبل از سال 2011 پذیرش می گیرند رایگان خواهد بود.



مزایای تحصیل در مالزی:
1.تحصیل به زبان بین المللی انگلیسی
2.تحصیل در دانشگاه های معتبر (مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت)
3. امکان اخذ پذیرش بدون مدرک زبان IELTS/TOEFL
4.امکانات بالای رفاهی و آموزشی
5.هزینه نسبتا پایین زندگی و تحصیل نسبت به کشورهای اروپایی
6.امکان اخذ پذیرش از مراکز دبیرستان و پیش دانشگاهی قبل از مشمول خدمت سربازی شدن


ثبت نام آزمون رسمی IELTS در ارمنستان

به دلیل حجم بالای متقاضیان شرکت در امتحان IELTS و ظرفیت محدود برگزاری این امتحان در ایران و به منظور رفاه حال هموطنان عزیز ، شرایط شرکت در امتحان IELTS به صورت General و Academic را در خارج کشور با کاملترین پکیج خدمات ، فراهم نموده ایم.
امتحان توسط دفتر نمایندگی British Council(برگزار کننده اصلی امتحانات IELTS در سراسر دنیا) در شهر ایروان–پایتخت کشور ارمنستان- با بالاترین کیفیت و استاندارد برگزار می شود.

 
omidezam بازدید : 109 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)
دو دسته از دانشجویان می توانند بدون ارائه مدرک زبان IELTS یا TOEFL جهت ادامه تحصیل در کشورهای اسکاندیناوی (سوئد ، فنلاند و نروژ) اقدام کنند:***

1.فارغ التحصیلان رشته زبان انگلیسی
2.دانشجویانی که کل دوره دبیرستان و یا کارشناسی یا کارشناسی ارشد خود را به زبان انگلیسی گذرانده باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر ارتباط برقرار نمایید:



اگر تهران نیستید کد 021 را قبل از شماره ها ، شماره گیری فرمایید



با تشکر
omidezam بازدید : 89 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

تحصیل رایگان در نروژ

::: تحصیل رایگان در دانشگاه های نروژ :::

ثبت نام از شهریور تا بهمن ماه هر سال

تعدادی از رشته ها عبارتند از: آمار ، فیزیک ، ریاضیات ، مهندسی معماری ، طراحی ، مدیریت بازرگانی (MBA) ، بازاریابی ، مدیریت ، فنآوری اطلاعات (IT) ، هنر ، بازیگری ، کارگردانی ، بهداشت مواد غذایی ، صنایع غذایی ، طب آبزیان ، پرورش آبزیان ، اکولوژی ، علوم تربیتی و آموزشی ، مهندسی برق ، جغرافیا ، زبان شناسی ، ریاضیات ، پزشکی مولکولی ، تکنولوژی پزشکی ، منابع طبیعی ، مهندسی نفت ، گرایشهای مختلف بیولوژی ، گرایشهای مختلف شیمی و مهندسی شیمی ، بیوشیمی ، فیزیولوژی ، نجوم ، زمین شناسی ، مهندسی میکروسیستمها ، حقوق ، زبان انگلیسی ، تغذیه ، دریانوردی ، طراحی صنعتی و دهها رشته دیگر...

شماره های تماس جهت مشاوره رایگان تلفنی و حضوری:



جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت زیر مراجعه نمایید:

آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک ها از طریق اینترنت

تصویر : https://rozup.ir/up/omidezam/Pictures/1609813_1379970548931544_1741403837_n.jpg


براي استفاده از خدمات انتقال آنلاين کارت به کارت وجه لطفا يکي از بانک هاي سرويس دهنده زير را انتخاب کنيد.
 
 

روی بانک صادر کننده کارت خود کلیک کنید و مبلغ خرید خود را به یکی از شماره کارتهای مربوط به وب سایت منتقل نمایید:

پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک پاسارگاد پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک پارسیان پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک ملی پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک ملت پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سامان پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک تجارت

 

پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سینا پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک صادرات ایران پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک اقتصاد نوین پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک کشاورزی پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک شهر پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سرمایه

 
 
در بالا لیست بانک هایی رو که می تویند کارت به کارت وجه کنید، می بینید. البته بعضی بانک ها مانند بانک ملت شما می تونید عملیات کارت به کارت رو در اینترنت بانک خودتون، که شناسه شو قبلا از بانک گرفته اید، انجام بدید. پرواضح است که دارندگان کارت های این بانک ها بایستی دارای کارت با رمز دوم و عدد cvv2 بوده و بانک صادر کننده، کارت ایشان در شبکه شتاب را فعال کرده باشد.
نکات تکمیلی:
انتقال کارت به کارت :طبق دستوالعمل بانک مرکزی دارندگان کارت برای انتقال وجوه خود و به لحاظ مسائل امنیتی باید از دروازه پرداخت اینترنتی بانک عامل خود اقدام مبادرت به انتقال وجه با سایر کارتهای شتاب نمایند . به عبارت دیگر فقط دارندکان کارتهای بانکهای معرفی شده بالا می توانند از طریق سایت اینترنت بانک وجوه خود را منتقل نمایند .
- در روال واریز وجه چنانچه عملیات انتقال وجه شما بصورت کامل انجام نگیرد یک شماره پیگیری دراختیار شما قرار می گیرد که دارنده کارت می تواند با ضمن مراجعه به گزارشهای بانک وضعیت گردش خود را بررسی نماید .
- میزان انتقال وجه از طریق این سامانه در طول 24 ساعت حداکثر سی میلیون ریال است.

  • Balatarin Cloob Twitter FriendFeedFacebook Google Digg Yahoo! technorati delicious 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پشتیبانی
            پشتیبانان ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 5,097
  • بازدید کلی : 72,358