loading...
امید اعزام - تحصیل رایگان در خارج از کشور
omidezam بازدید : 85 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

نیو ساوث ولز (در انگلیسی: New South Wales) یا “ولز جنوبی نو” نام یکی از ایالتهای کشور استرالیاست. مرکز این ایالت شهر سیدنی است که بزرگ‌ترین شهر استرالیا می باشد. ایالت نیو ساوت ولز پر جمعیت ترین ایالت استرالیاست که در جوب شرق این کشور قرار گرفته است. این ایالت از شمال به کوئینزلند، از جنوب به ایالت ویکتوریا، از غرب به ایالت استرالیای جنوبی و از شرق به اقیانوس آرام محدود می باشد و مساحتی بیش از ۸۰۰ هزار کیلومتر مربع دارد. بلندترین نقطه آن “کوهستان برفی” Snowy Mountains است که ۲۲۲۸ متر ارتفاع دارد.
ویکتوریا این ایالت از شمال به نیو ساوت ولز، از غرب به استرالیای جنوبی و از جنوب به دریاهای آزاد محدود است. بلندترین نقطه آن کوه بوگونگ با ارتفاعی کمتر از دوهزار متر و پست ترین جای آن کرانه‌های جنوبی است که هم سطح دریا می باشد. مساحت این ایالت ۲۳۷ هزار کیلومتر مربع است که از سرزمینهای کوچک استرالیا به حساب می‌آید اما جمعیت آن در سال ۲۰۰۶ بیش از پنج میلیون و یکصد هزار نفر برآورد شده که دومین ایالت پر جمعیت استرالیا به حساب می‌آید .

کوئینزلند (به انگلیسی: Queensland) نام یکی از ایالت‌های کشور استرالیاست که در شمال غربی این کشور قرار دارد. کوئینزلند از جنوب به ایالت نیو ساوت ولز و از غرب به ایالت سرزمین شمالی و ایالت ویکتوریا محدود می‌شود. این ایالت از شرق و شمال به اقیانوس آرام محدود می‌گردد. کوئینزلند ایالتی وسیع است که مساحت آن اندکی بیشتر از کل مساحت ایران است. پایتخت کوئینزلند شهر بریزبین است که در جنوب شرقی این ایالت قرار گرفته است.

استرالیای جنوبی (در انگلیسی: South Australia) یکی از ایالتهای کشور استرالیاست که در جنوب این کشور قرار دارد . مرکز استرالیای جنوبی شهر آدلاید است. این ایالت با تمام ایالت های استرالیا غیر از تاسمانی مرز مشترک دارد و از جنوب به اقیانوس منجمد جنوبی، از غرب به ایالت استرالیای غربی، از شمال به سرزمین شمالی، از شمال شرق به کوئینزلند و از شرق به ایالت ویکتوریا و ولز جنوبی جدید محدود است.

استرالیای غربی بزرگ‌ترین ایالت استرالیا (از لحاظ مساحت) است که یک سوم غربی این کشور را اشغال می‌کند و با ایالات “استرالیای جنوبی” و “منطقه شمالی” مرز دارد. این ایالت پس از جمهوری یاقوتستان در روسیه, بزرگ‌ترین ناحیه استانی در جهان است. پایتخت این ایالت شهر پرث است. خاک های شنی اطراف پرث از جلوه‌های مشهور این ایالت می باشد.

پایتخت و کنبرا کنبرا، پایتخت ملی استرالیا است و در شمال منطقه قلمرو پایتخت استرالیا قرار دارد. کنبرا بزرگترین شهر استرالیا نیز می باشد که 345000 نفر جمعیت دارد. از جنوب غرب سیدنی 280 کیلومتر و از شمال شرق ملبورن 660 کیلومتر فاصله دارد. زمین کنبرا متشکل از کوهستان، تپه های بلند، دشت های مسطح، دشت های ساوانا و جنگل های خشک اکالیپتوس است. آب و هوا در کنبرا نسبتا خشک قاره ایی می باشد. تابستان های گرم و داغ و زمستان های سرد. زمستان مه آلود و مرطوب است و به ندرت برفی می شود. ممکن است در حومه و نیز ارتفاع کوه ها برف مشاهده شود. صنعت اصلی کنبرا مراکز دولتی و وزارتخانه ها و نیز صنایع دفاعی است.

سرزمین شمالی یا قلمرو شمالی (در انگلیسی: Northern Territory) یکی از سرزمینهای اصلی استرالیا در شمال این کشور است و تنها سرزمینی در استرالیا است که به عنوان ایالت شناخته نمی‌شود و حقوق یک ایالت کامل را ندارد. مرکز این قلمرو شهر داروین است. قلمرو شمالی از شرق به کوئینزلند، از غرب به استرالیای غربی و از جنوب به استرالیای جنوبی محدود می‌شود.

تاسمانی ، نام جزیره و ایالتی است در جنوب شرق استرالیا. تاسمانی در 200 کم جنوب پاره شرقی قاره اقیانوسیه ، جای گرفته است و تنگه بس این دو توده خشکی را از هم جدا می‌کند . شمار مردمانش 484.700 تَن ( مارچ 2005 ، اِی بی اِس ) و گستره اش 68.332 کم مربع ( 26.383 مایل مساحت ) می‌باشد .

 

omidezam بازدید : 87 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

هر سال نزدیک به سیصد هزار دانشجو در استراليا به تحصيل در سطوح مختلف تحصیلی می پردازند. استراليا يك كشور انگليسي زبان است و از اين نظر بر بسياري از مراكز آموزشي ديگر كشورهاي جهان برتري دارد هم چنین مراكز آموشي استراليا در مقايسه با مراكز تحصيلي ساير كشورهاي نيمكرة غربي، از هزينه‌هاي زندگي و تحصيلي بسيار مناسبتر و سطح کیفی بالاتر برخوردار می باشند. از دیگر مزایای تحصیل در استرالیا به موارد ذیل می توان اشاره نمود:

- امكان چهل ساعت كار در هر دو هفته حين تحصيل براي همة دانشجويان و دانش‌آموزان در استراليا و در هنگام تعطيلات به طور تمام وقت به كار بپردازند.

دانشگاه‌هاي‌ استراليا مستقل‌ بوده و مدرك‌ تحصیلی مستقلا توسط آنها صادر مي‌شود. در 1988 تعدادي‌ از دانشگاه‌ها و كالج‌ها در هم‌ ادغام‌ شدند و تشكل‌ فعلي‌ مبني‌ بر سيستم‌ واحد ملي‌ دانشگاه‌ها Unified National System (UNS) را كه‌ بالغ‌ بر 39 دانشگاه‌ بود شكل‌ دادند. 49 كالج‌ نيز در تمام‌ استراليا پراكنده‌ هستند كه‌ مي‌توانند با توجه‌ به‌ قوانين‌ ايالتي، مداركي‌ تا سطح‌ كارشناسي‌ ارشد ارائه دهند.

آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک ها از طریق اینترنت

تصویر : https://rozup.ir/up/omidezam/Pictures/1609813_1379970548931544_1741403837_n.jpg


براي استفاده از خدمات انتقال آنلاين کارت به کارت وجه لطفا يکي از بانک هاي سرويس دهنده زير را انتخاب کنيد.
 
 

روی بانک صادر کننده کارت خود کلیک کنید و مبلغ خرید خود را به یکی از شماره کارتهای مربوط به وب سایت منتقل نمایید:

پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک پاسارگاد پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک پارسیان پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک ملی پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک ملت پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سامان پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک تجارت

 

پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سینا پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک صادرات ایران پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک اقتصاد نوین پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک کشاورزی پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک شهر پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سرمایه

 
 
در بالا لیست بانک هایی رو که می تویند کارت به کارت وجه کنید، می بینید. البته بعضی بانک ها مانند بانک ملت شما می تونید عملیات کارت به کارت رو در اینترنت بانک خودتون، که شناسه شو قبلا از بانک گرفته اید، انجام بدید. پرواضح است که دارندگان کارت های این بانک ها بایستی دارای کارت با رمز دوم و عدد cvv2 بوده و بانک صادر کننده، کارت ایشان در شبکه شتاب را فعال کرده باشد.
نکات تکمیلی:
انتقال کارت به کارت :طبق دستوالعمل بانک مرکزی دارندگان کارت برای انتقال وجوه خود و به لحاظ مسائل امنیتی باید از دروازه پرداخت اینترنتی بانک عامل خود اقدام مبادرت به انتقال وجه با سایر کارتهای شتاب نمایند . به عبارت دیگر فقط دارندکان کارتهای بانکهای معرفی شده بالا می توانند از طریق سایت اینترنت بانک وجوه خود را منتقل نمایند .
- در روال واریز وجه چنانچه عملیات انتقال وجه شما بصورت کامل انجام نگیرد یک شماره پیگیری دراختیار شما قرار می گیرد که دارنده کارت می تواند با ضمن مراجعه به گزارشهای بانک وضعیت گردش خود را بررسی نماید .
- میزان انتقال وجه از طریق این سامانه در طول 24 ساعت حداکثر سی میلیون ریال است.

  • Balatarin Cloob Twitter FriendFeedFacebook Google Digg Yahoo! technorati delicious 

تعداد صفحات : 36

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پشتیبانی
            پشتیبانان ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 5,084
  • بازدید کلی : 72,345