loading...
امید اعزام - تحصیل رایگان در خارج از کشور
omidezam بازدید : 89 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

در استرالیا دوره ی تحصیلی قبل از دانشگاه به دو بخش ابتدایی و دبیرستان تقسیم می شود. در اینجا مد نظر دبیرستان می باشد.

به طور کلی مدارس در استرالیا به دو دسته خصوصی و دولتی تقسیم می شوند. آنچه مسلم است شهریه ها در مدارس خصوصی بالا می باشد. اما امکانات، تسهیات، آموزش و امنیت و حمایت برای دانش آموزان خارجی در مدارس خصوصی خیلی بیشتر است. به استثنای تعدادی محدود، کلیه مدارس در استرالیا مختلط می باشند.

معمولا سالهای نهم تا دوازدهم تحصیلی دوره ی دبیرستان نامیده می شود. در برخی ایالت ها دبیرستان از سال هشتم آغاز می شود. دانش آموزان معمولا در سنین 16 تا 18 سالگی از دبیرستان فارغ التحصیل می شوند. نام مدرک دریافتی دانش آموزان در ایالت های مختلف استرالیا متفاوت است اما معادل مدرک دیپلم در کشور ما می باشد. در صورتی که دانش آموز تمایل ورود به دانشگاه های آموزش عالی را دارد باید دوره ی پیش دانشگاهی را نیز بگذراند. دروس در دوره دبیرستان به دو دسته اجباری و اختیاری تقسیم بندی می شود. دروس اختیاری گاه ورزشی و یا هنری هستند و گاهی نیز دروسی تخصصی مانند “تجارت بازرگانی” و یا دروس مربوط به رشته ی پزشکی می باشند. از این رو دانش آموزانی که رشته دانشگاهی خود را انتخاب کرده اند می توانند از دوره دبیرستان خود را برای آن آماده سازند.

دانش آموزان ایرانی برای ورود به دوره های دبیرستان استرالیا باید مدارک دبستان و راهنمایی خود را ارائه دهند. ارزیابی مدارک بر اساس نمرات در دروس اختصاصی مانند ریاضیات صورت می گیرد. مسلما ارائه مدرک زبان نیز الزامی است البته دانش آموزان زیر 18 سال نیازی به ارائه مدرک آیلتس ندارند. به هر حال دانش آموز قبل از ورود به کلاس های درسی باید آمادگی کامل برای صحبت کردن و فهمیدن زبان انگلیسی را داشته باشد و در صورتی که این مهارت را در کشور خود کسب نکرده باشد این کلاس ها در استرالیا برگزار می شود. نکته دیگر در مورد دانش آموزان زیر 18 سال، همراه بودن یکی از افراد خانواده می باشد. همراه بودن پدر یا مادر یا برادر و خواهر بالای 22 سال الزامی می باشد. در صورتی که هیچیک از افراد خانواده نمی توانند فرزند را تا سن 18 سالگی در استرالیا حمایت کنند باید شخصی را به صورت رسمی به عنوان قیم معرفی نمایند. باید توجه داشته باشید که تنها مدارس شبانه روزی در استرالیا خوابگاه دارند.

هزینه تقریبی تحصیل در دبیرستان

این شهریه بسته به نوع دانشگاه و رشته متفاوت است اما سالانه 6000$ تا 13000$  برای مدارس دولتی و 18000 تا 60000 دلار بری مدارس خصوصی و شبانه روزی تخمین زده می شود.

هزینه زندگی حداقل سالی 18000$ می باشد.

omidezam بازدید : 154 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

دانشگاههای استرالیا و مراکز آموزش زبان استرالیا پذیرای دانشجویان بین المللی هستند و دوره های بسیار با کیفیتی در آنها ارائه می شود. بنابراین دانشجویان بین المللی می توانند برای پذیرش تحصیلی استرالیا اقدام نموده و از امکانات موجود در این کشور بهره مند شوند.

منطقه اصلی استرالیا (Australian Capital Territory)

کنبرا (Canberra)، پایتخت ملی استرالیا، مکانی بسیار مناسب برای شروع است… شروع یادگیری زبان، یادگیری در مورد استرالیا و تنوعی که در استرلیا و مردم استرالیا وجود دارد.

  • شهری با چهار فصل و باغ های بسیار دیدنی
  • تمیز، وسیع و آرام
  • امن
  • دارای پارک های ملی و حیات وحش
  • مرکز دیپلماسی استرالیا
  • مقر موسسات ملی استرالیا: مجلس فدرال، بنای یادبود جنگ ملی، کتابخانه ملی، موزه ملی، گالری ملی
omidezam بازدید : 162 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

دوره ی پیش دانشگاهی در استرالیا در واقع همان سال 12 دبیرستان می باشد. واحدهای درسی این دوره بسیار متنوع می باشند و اکثرا در جهت آمادگی دانش آموزان جهت شروع رشته تخصصی در دانشگاه می باشند. به عنوان مثال واحدهای پیش نیاز برای شروع رشته های پزشکی یا تجارت در دانشگاه.

توصیه می شود که اگر مایل به تحصیل دوره ی کارشناسی در استرالیا هستید، پیش دانشگاهی را نیز در استرالیا بگذرانید. با انجام این کار می توانید از چند مزیت سود برید:

  • نیازی به ارائه آیلتس مجدد ندارید،
  • در یک محیط آکادمیک عالی و به زبان انگلیسی تحصیل خواهید کرد،
  • در اثر آشنایی با محیط شناخت بهتری از دانشگاه های استرالیا پیدا خواهید کرد،
  • می توانید دانشگاه مورد نظر خود را بسیار راحت تر انتخاب کنید.

در مورد گزینه آخر باید این توضیح را داد که دانشگاه های گروه هشت استرالیا برای مقطع کارشناسی تنها دانش آموزانی که در کالج پیش دانشگاهی آنها تحصیل کرده باشند را می پذیرند. برای دانش آموزان خارجی، قبل از شروع کلاس های تحصیلی کلاس های آموزش زبان انگلیسی برگزار می شود. تمام کالج ها خوابگاه دارند و دانشجویان خارجی در امنیت و حمایت کامل بسر می برند.

هزینه تقریبی تحصیل در پیش دانشگاهی
این شهریه سالانه 18000$ تا 30000$ تخمین زده می شود.
هزینه زندگی حداقل سالی 18000$ می باشد.

آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک ها از طریق اینترنت

تصویر : https://rozup.ir/up/omidezam/Pictures/1609813_1379970548931544_1741403837_n.jpg


براي استفاده از خدمات انتقال آنلاين کارت به کارت وجه لطفا يکي از بانک هاي سرويس دهنده زير را انتخاب کنيد.
 
 

روی بانک صادر کننده کارت خود کلیک کنید و مبلغ خرید خود را به یکی از شماره کارتهای مربوط به وب سایت منتقل نمایید:

پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک پاسارگاد پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک پارسیان پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک ملی پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک ملت پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سامان پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک تجارت

 

پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سینا پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک صادرات ایران پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک اقتصاد نوین پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک کشاورزی پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک شهر پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سرمایه

 
 
در بالا لیست بانک هایی رو که می تویند کارت به کارت وجه کنید، می بینید. البته بعضی بانک ها مانند بانک ملت شما می تونید عملیات کارت به کارت رو در اینترنت بانک خودتون، که شناسه شو قبلا از بانک گرفته اید، انجام بدید. پرواضح است که دارندگان کارت های این بانک ها بایستی دارای کارت با رمز دوم و عدد cvv2 بوده و بانک صادر کننده، کارت ایشان در شبکه شتاب را فعال کرده باشد.
نکات تکمیلی:
انتقال کارت به کارت :طبق دستوالعمل بانک مرکزی دارندگان کارت برای انتقال وجوه خود و به لحاظ مسائل امنیتی باید از دروازه پرداخت اینترنتی بانک عامل خود اقدام مبادرت به انتقال وجه با سایر کارتهای شتاب نمایند . به عبارت دیگر فقط دارندکان کارتهای بانکهای معرفی شده بالا می توانند از طریق سایت اینترنت بانک وجوه خود را منتقل نمایند .
- در روال واریز وجه چنانچه عملیات انتقال وجه شما بصورت کامل انجام نگیرد یک شماره پیگیری دراختیار شما قرار می گیرد که دارنده کارت می تواند با ضمن مراجعه به گزارشهای بانک وضعیت گردش خود را بررسی نماید .
- میزان انتقال وجه از طریق این سامانه در طول 24 ساعت حداکثر سی میلیون ریال است.

  • Balatarin Cloob Twitter FriendFeedFacebook Google Digg Yahoo! technorati delicious 

تعداد صفحات : 36

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پشتیبانی
            پشتیبانان ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 5,073
  • بازدید کلی : 72,334