loading...
امید اعزام - تحصیل رایگان در خارج از کشور
omidezam بازدید : 78 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

جهت آشنایی  بیشتر علاقه مندان عزیز تحصیل در نروژ در این قسمت  لیست دانشگاههای نروژ بهمراه لینک وب سایت آنها آورده شده است.

 

لیست دانشگاههای نروژ

 نروژ دارای 7 دانشگاه (University) می باشد :

دانشگاه اسلو(UiO)

دانشگاه اسلو بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه نروژ در سال 1811 تاسئیس گردید .این دانشگاه با داشتن حدود30000 دانشجو دارای دانشکده های حقوق،پزشکی،دندانپزشکی ،فلسفه،هنر،علوم طبیعی،علوم اجتماعی،علوم انسانی و الهیات می باشد .مقطع کارشناسی در این دانشگاه فقط به زبان نروژی است و در عین حال حدود 40 رشته در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در این دانشگاه تدریس می شود .دوره دکترا در این دانشگاه 3 ساله می باشد .این دانشگاه چهاربار برنده جایزه نوبل در رشته های شیمی،فیزیک و اقتصاد(2 بار) شده است .

 

سایت دانشگاه اسلو


دانشگاه برگن(UiB)

دانشگاه برگن واقع در شهر زیبا و تاریخی برگن در ساحل غربی نروژ در سال 1946 تاسئیس و حدود 14500 دانشجو دارد . دانشکده های حقوق،علوم انسانی،ریاضیات و علوم طبیعی،پزشکی و دندانپزشکی،روانشناسی و علوم اجتماعی در مقاطع کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکترا اقدام به پذیرش دانشجو می کنند.

سایت دانشگاه برگن

 


دانشگاه صنعتی NTNU

دانشگاه فنی NTNU واقع در شهر دانشجویی تروندهایم دومین دانشگاه بزرگ نروژ و از معتبرترین دانشگاههای اروپاست . این دانشگاه بالغ بر 20000دانشجو از سراسر دنیا دارد و شامل هفت دانشکده و 53دپارتمان می باشد . این دانشگاه در رشته های فنی مهندسی و علوم پایه بسیار معتبر و در عین حال در رشته های هنر،پزشکی و علوم انسانی نیز فعال است . 30 رشته در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در این دانشگاه تدریس می شود . این دانشگاه ارتباط تنگاتنگی با بخش صنعت ایجاد کرده است .

 

سایت دانشگاه NTNU


دانشگاه علوم زیستی نروژ(UMB)

(UMB ( Norwegian University of Life Sciences با 150 سال قدمت ( تاسئیس سال 1859 به عنوان مدرسه کشاورزی )دانشگاهی کوچک واقع در شهر آس (نزدیک اسلو) بوده و حدود 3000 دانشجو ( 250 نفر در مقطع PhD ) دارد . این دانشگاه دارای 8 دپارتمان در رشته های علوم حیوانی و زیستی ،شیمی،محیط زیست،مواد غذایی،بیوتکنولوژی،ژنتیک و سایر رشته های مرتبط به علوم زیستی می باشد و در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا پذیرش دارد . این دانشگاه به داشتن Campus بسیار زیبا شهرت دارد .

سایت دانشگاه UMB

 


دانشگاه آگدر(UiA)

دانشگاهی جدید که در سال 1994 بنیان نهاده شد و اکنون حدود 8500 دانشجو دارد . این دانشگاه دارای 5 دانشکده علوم و مهندسی ، اقتصاد و علوم اجتماعی ، علوم انسانی ، تربیت بدنی و هنرهای زیبا می باشد . 20 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 7 رشته در مقطع دکترا تدریس می گردد .

 

سایت دانشگاه آگدر


دانشگاه استونگر(UiS)

این دانشگاه واقع در شهر نفتی استونگر به شکل رسمی در سال 2005 افتتاح و 8300 دانشجو در 3 دانشکده دارد و بیشتر در زمینه رشته های مرتبط به صنعت نفت اعتبار دارد .

سایت دانشگاه استونگر

 


دانشگاه ترومسو(UiT)

دانشگاه ترومسو در شهر Tromso نروژ واقع گردیده ، این دانشگاه در سال 1968 تاسیس و در سال 1972 اقدام به پذیرش دانشجو نمود. دانشگاه ترومسو بزرگترین مرکز تحقیقاتی در شمال نروژ محسوب می گردد.

موقعیت این دانشگاه بگونه ای است که تبدیل به یک مرکز تحقیقاتی در زمینه محیط زیست ، فرهنگ و علوم اجتماعی گردیده است.

سایت دانشگاه ترومسو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آدرس انتقال وجه کارت به کارت بانک ها از طریق اینترنت

تصویر : https://rozup.ir/up/omidezam/Pictures/1609813_1379970548931544_1741403837_n.jpg


براي استفاده از خدمات انتقال آنلاين کارت به کارت وجه لطفا يکي از بانک هاي سرويس دهنده زير را انتخاب کنيد.
 
 

روی بانک صادر کننده کارت خود کلیک کنید و مبلغ خرید خود را به یکی از شماره کارتهای مربوط به وب سایت منتقل نمایید:

پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک پاسارگاد پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک پارسیان پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک ملی پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک ملت پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سامان پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک تجارت

 

پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سینا پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک صادرات ایران پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک اقتصاد نوین پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک کشاورزی پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک شهر پرداخت مبلغ خرید به صورت کارت به کارت آنلاین از طریق بانک سرمایه

 
 
در بالا لیست بانک هایی رو که می تویند کارت به کارت وجه کنید، می بینید. البته بعضی بانک ها مانند بانک ملت شما می تونید عملیات کارت به کارت رو در اینترنت بانک خودتون، که شناسه شو قبلا از بانک گرفته اید، انجام بدید. پرواضح است که دارندگان کارت های این بانک ها بایستی دارای کارت با رمز دوم و عدد cvv2 بوده و بانک صادر کننده، کارت ایشان در شبکه شتاب را فعال کرده باشد.
نکات تکمیلی:
انتقال کارت به کارت :طبق دستوالعمل بانک مرکزی دارندگان کارت برای انتقال وجوه خود و به لحاظ مسائل امنیتی باید از دروازه پرداخت اینترنتی بانک عامل خود اقدام مبادرت به انتقال وجه با سایر کارتهای شتاب نمایند . به عبارت دیگر فقط دارندکان کارتهای بانکهای معرفی شده بالا می توانند از طریق سایت اینترنت بانک وجوه خود را منتقل نمایند .
- در روال واریز وجه چنانچه عملیات انتقال وجه شما بصورت کامل انجام نگیرد یک شماره پیگیری دراختیار شما قرار می گیرد که دارنده کارت می تواند با ضمن مراجعه به گزارشهای بانک وضعیت گردش خود را بررسی نماید .
- میزان انتقال وجه از طریق این سامانه در طول 24 ساعت حداکثر سی میلیون ریال است.

  • Balatarin Cloob Twitter FriendFeedFacebook Google Digg Yahoo! technorati delicious 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پشتیبانی
            پشتیبانان ما

    آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 130
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 181
  • بازدید ماه : 1,550
  • بازدید سال : 6,614
  • بازدید کلی : 73,875